Moonlight…

Hoy os quiero mostrar esta imagen tomada durante la noche de Luna llena en la cascada de Staubbach el Valle de Lauterbrunner en los Alpes Berneses. Me sorprendió ver que la primavera todavía está lejos de despertar en los Alpes, así que aproveché los troncos blancos y desnudos de los abedules para jugar en la composición junto con el salto de agua. La luz de la Luna se encargó de iluminar la escena, resaltar el contraste de los troncos y sus sombras y a la vez, proporcionar esa chispa de luz en la zona rocosa que al cabo de pocos minutos dejaría de iluminar.
Imagen a ISO1600 y 15″ de exposición para captar esa minúscula pero potente luz de Luna.

Esta entrada fue publicada en Lauterbrunner, Staubbach fall. Guarda el enlace permanente.

6 respuestas a Moonlight…

  1. Pere Soler dijo:

    Una imatge que destaca per la seva subtilesa i, evidentment per el que hi ha al darrera, m’imagino el fred i potser la solitud del moment, molt ben captada.Salut!

  2. Jep Flaqué dijo:

    Doncs sí, el fred i la solitud (tant enriquidora quan fem fotos) em feien companyia…Gràcies Pere!

  3. Que be, has aprofitat la llum, Jep i el fred, les matinades i la solitud s’esborren en la memòria quan donen tant bon resultat.Llavors ja,comencem a pensar en la propera.Una abraçada.

  4. JOAN TRIAS dijo:

    Aquest estiu vaig estar a per tota aquesta zona de Suïssa!! Per mi és un paradís!! I amb fotos com aquesta teva em venen a la memoria molts records!Sembla que em pugui imaginar aquesta vall tant tancada il·luminada per la lluna.Excelent fotografia!Salutacions Jep.

  5. Ser al lloc i saber aprofitar la llum d’aquesta manera fa assolir imatges tant fantàstiques com aquesta. Bona feina.

  6. Molt xula, Jep. Bona idea fer servir la Lluna.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *